Shaun the Sheep: The Farmer's Llamas
Shaun megpillant három csínytevő lámát a vásárban, és egy trükkel megveteti őket a gazdával. A tanyán kitör a káosz! Amikor a dolgok kezdenek kicsúszni a patái közül, Shaun akcióba lép, hogy megszabaduljon a lámáktól, és megmentse a tanyát.