Shaun the Sheep
Ismerd meg Shaunt, Bitzert, a gazdát és a nyáj többi tagját, akik a Moszatvég tanyán élik életüket. A völgy békéje azonban fenekestül fordul fel, hiszen a legelőn Shaun mindenféle slamasztikába és kalandba vezeti a nyájat, közben borsot törve Bitzer, a juhászkutya orra alá, amint a gazda hátat fordít.
A malacok betörnek Shaun magánklubjába, ellopják az összes pizzát, és magukkal viszik Timmyt.
Shaun ráveszi Bitzert, hogy krikettezzen velük, felbosszantva ezzel az ott lakó vakondokat.
Shaun és a nyáj segít Bitzernek pihenni, mikor egy lusta munkás tonnányi házimunkát hagy rá.
A nyáj nem ismer rá Shaunra, amikor az elveszíti egyik legjellegzetesebb vonását.
Amikor az egyik malac barátkozni próbál Timmyvel, disznóhoz méltatlan viselkedés miatt elüldözik.
Bitzer készséges beteg, amíg Shaun rá nem un lustaságára, és tervet nem sző a kutya megbüntetésére.