Street Art - Le jour leur appartient
Az egykor vandalizmusnak titulált street art ma már ünnepelt festményekként díszítik a városfalakat. A film a művészeti forma fejlődését tárja fel a művészek szemével, bemutatva, hogyan változott a munkájuk és megítélésük, ahogy az árnyékból a reflektorfénybe kerültek.