Papír és Ragasztó
Párizsi tetőkön forgatott éjszakai graffitis videók, a mexikói-amerikai határfal fölé magasodó monumentális portré, és egy kaliforniai szigorúan őrzött börtönben folyó közös projekt: a film a kollaboratív művészet erejét használva ad hangot közösségeknek és bátorítja az önkifejezést.
Párizsi tetőkön forgatott éjszakai graffitis videók, a mexikói-amerikai határfal fölé magasodó monumentális portré, és egy kaliforniai szigorúan őrzött börtönben folyó közös projekt: a film a kollaboratív művészet erejét használva ad hangot közösségeknek és bátorítja az önkifejezést. Első kézből hallhatjuk az utcai művész, JR történeteit, és betekintést nyerhetünk hatalmas személyes archívumába. Továbbá a kulisszák mögött megismerhetjük élete és munkássága elmúlt 20 évének néhány pillanatát.