Art Trails of the Riviera
Fedezze fel mit rejt az Azúr-part a napsütésen és a tengeren túl. Merüljön el a gazdag művészeti örökségben, amely egykor olyan ikonoknak adott otthont, mint Cezanne, Renoir és Picasso. Kövesse Katet Aix-től Nizzáig, és eredjen a nyomába ezeknek a mestereknek. Közben felfedezheti a tájakat, amelyek az időtlen munkájukat inspirálták. Élje át a művészet és a történelem találkozását Dél-Franciaországban.