Smoking Club 129 Normas
Oscar egy harmincas évei végén járó férfi, aki a „kapuzárási pánik” miatt otthagyja köztisztviselői állását, és szakít barátnőjével, hogy egy főiskolai barátjával, a jogász Dannyvel kannabisz klubot alapítson. Oscarnak egyetlen alapszabálya van: „A klub a szabadság tere”. Olyan hely, ahol az ember menedékre lel a külvilág elől, és önmaga lehet.