En temporada baja
Alberto egykor sikeres futballügynök volt, ám most egy kempingben él Valencia külvárosában. Egy nap találkozik Charlyval, az elvált rendőrrel, aki az őrsön alszik, miközben megpróbálja visszahódítani volt feleségét. Alberto meghívja Charlyt a kempingbe, és bemutatja a barátainak. A törékeny bajtársiasság érzésétől vezérelve próbálják támogatni egymást.