Tizenhárom
A Tizenhárom nyers és leleplező bepillantás a városi serdülők világába 2003-ban: a film provokatív módon mutatja be, hogy az akkori tizenévesek mit gondolnak, tesznek, éreznek, és min mennek keresztül.