A három muskétás
A klasszikus történet zenés rajzfilmváltozata Disney-kedvencekkel: Mickey egérrel, Donald kacsával, és Goofyval, akik takarítóból lesznek testőrök.
Mickey a királyi testőrök főhadiszállásán takarít, és közben arról álmodozik, hogy egy szép napon őt is muskétássá léptetik elő. Erre azonban nincs sok esélye, csakúgy mint barátainak, Donaldnak és Goofynak. De a sors – pontosabban a muskétások vezérének, Pete-nek és gonosz helyettesének sötét szándéka – közbeszól. Az áruló muskétások azt tervezik, hogy letaszítják a trónról Minnie hercegnőt, az egyetlen egeret, aki Pete és a királyi trón között áll. Pete kinevezi a takarítótrió tagjait testőröknek, és megbízza őket Minnie hercegnő védelmével. Tudja, hogy a kétbalkezes triónak esélye sincs sikerrel megvédeni az egérhercegnőt – arra számít, hogy Mickey, Donald és Goofy ügyetlenségének köszönhetően hamar szabad lesz a trón. Azzal azonban nem számolt a gonosz Pete, hogy a lelkes amatőrök igazán jó barátok, akik összetartanak jóban és rosszban, és akik már régóta ismerik a mondást: egy mindenkiért, mindenki egyért!