Mickey Go Local
Mickey és barátai felfedezik Szingapúr és Malajzia legszebb városait – az ételektől a hagyományos viseleteken át az ikonikus modern építészetig. Néha kóborló turisták, máskor pedig helyiek, akik bemutatják az életmódot, de mindig sikerül vicces és mulatságos helyzetekbe kerülniük.
Senki sem tud ellenállni Minnie kayapirítósának kopival és teh-vel, de elfogyott a kaya!
Itt az egér éve. Mickey és Donald el akar kápráztatni mindenkit az oroszlántáncukkal.