Isabel Preysler: Az én karácsonyom
Isabel Preysler otthonában fogad minket, hogy megmutassa, hogyan ünnepli az év egyik legemlékezetesebb ünnepét: a karácsonyt. Isabel segítőire támaszkodva a legapróbb részletekről is gondoskodik, és osztozik gyermekeivel a jelen örömében, valamint nosztalgiával tekint vissza a múltra.
Isabel Preysler és családja számára a karácsony kivételes időszak. Isabel most először tárja ki otthona kapuit, hogy megossza velünk az ünnepi készülődés részleteit. Lányai, Tamara Falcó és Ana Boyer is munkához látnak, hogy segítsenek édesanyjuknak feledhetetlen pillanatokat varázsolni. Isabel a készülődés minden részletére ügyel, miközben megosztja gyermekeivel – köztük a külföldön élőkkel is – a jelen örömét és a múlt iránti nosztalgiát, hiszen karácsonykor azokról is megemlékezünk, akik már nincsenek köztünk.
Isabel egyedülálló betekintést enged karácsonyi élményeibe, szokásaiba és családi hagyományaiba.
Isabel felidézi a múltbéli karácsonyokat, miközben gyermekeivel és unokáival új emlékeket teremt.