állatvilág/természet, dokusorozat
Ugorjon a vízbe a búvárral, Sammel, és ismerje meg a víz alatti állatok lélegzetelállító világát! A Sam-kamera titkos bepillantást enged az óceáni kalandjaiba, amelyekre akváriumszakértőkkel indul, akinek interjúi még szórakoztatóbbá teszik az utazást.