Nature Boom Time
Kövesd Charlie-t, Kirby-t és Patricket, ahogy bejárják az Egyesült Államokat, hogy megismerjék a különböző fafajtákat — és azt, hogy mitől lesz a természet hihetetlenül szuper. A tudományt és a történelmet papírkivágásokkal és a főhadiszállásra visszatérve a bolondos Casey segítségével magyarázzák el.
Ebben az epizódban Kirby felmászik egy óriás mamutfenyő tetejére, és ott tölti az éjszakát!
Charlie és csapata a víz alá viszi kameráit, hogy felfedezzenek egy kaliforniai hínárerdőt.
Charlie és csapata eltölt néhány napot az Olympic Nemzeti Parkban lévő Hoh esőerdőben.
Kövesd Kirby-t és Charlie-t, akik kétnapos kenutúrára indulnak az Everglades Nemzeti Parkban.
Charlie és Kirby a georgiai Savannah-ba utazik, ahol mindent megtudnak a szakállbroméliáról.
Hőseink egy montanai tűztoronyban töltik az estét, hogy megtudják, hogyan észlelik az erdőtüzeket.