A mormon feleségek titkos élete
A mormon anyákból álló influencercsoport botrányos világa összeomlik, amikor egy frissen kipattant, nemzetközi címlapokra kerülő szexbotrány kellős közepébe keverednek. Alapjaiban megrendül a szövetségük. Hit, barátság és hírnév, mind kockán forognak.