A Vanderpump-villa
A dekadencia és a kicsapongás találkozása egy nem megírt dokudráma-sorozatban, amely Lisa Vanderpump gondosan kiválasztott személyzetének napjait követi a Vanderpump-villában, a Chateau Rosabelle nevű exkluzív francia birtokon, ahol dolgoznak, élnek és szórakoznak.
Lisa Vanderpump hónapok óta nagy műgonddal foglalatoskodik legújabb üzleti vállalkozásával.
A személyzet fejmosást kap, miután Lisa tudomást szerez a vendégek előtt lezajlott hatalmas vitáról.
Szűk körű baráti társaság látogat a Chateau-ba, akik újjászületés-bulit tartanak.
Az egyik munkatárs komédiázása a tetőfokára hág, ami repedéshez vezet a színfalak mögött.
Lisa összehívja a csapatot, hogy újra átéljék a Chateau Rosabelle legfeledhetetlenebb pillanatait.