What the Farmer Doesn’t Know
A műsor séfjei a hagyományos holland konyhától eltérő ételeket szolgálnak fel a farmercsaládoknak. A farmer konyhájában más kultúrák séfjei veszik át az irányítást. Surinamei rotit, japán teriyakit, marokkói tajine-t készítenek. Vajon a séfek kitágítják a farmerek kulináris horizontját? Vagy a családok ragaszkodni fognak a hagyományos krumpli-hús-zöldség ételükhöz?
A negyedik estén Soe és Shamni indiai séfek egy fűszeres, vegetáriánus ételt szolgálnak fel.
Ma Rob egy új családhoz látogat. A menü injera, az eritreai savanyú lepénykenyér.
Ma Mohamed séf tunéziai halas kuszkuszt készít. Vajon a családnak ízleni fog ez a fűszeres étel?
A Langereis családnál perui séfek főznek. Vajon hogyan reagál majd a család a nyers halra?
Vajon a családnak ízleni fog a fűszeres indonéz sambal goreng tempeh és sajoer lodeh?