Eveline's Asian Favourites
Az „Eveline’s Asian Favourites”-ben Eveline bemutatja, hogy az ízletes ázsiai ételek elkészítése egyáltalán nem nehéz! Minden epizódban lépésről lépésre elmagyarázza, hogyan lehet gyorsan, egyszerűen megfőzni a kedvenceit. Minden epizód más konyhára fókuszál. Vajon épp indiai, japán, kínai, thaiföldi vagy koreai konyha lesz terítéken? Egy biztos: a receptek után megnyalják mind a tíz ujjukat.
Az „Eveline’s Asian Favourites”-ben Eveline Wu bemutatja, hogy az ízletes ázsiai ételek elkészítése egyáltalán nem kell, hogy nehéz legyen!
Eveline Wu nyolc étterem séfje és tulajdonosa. Minden epizódban megmutatja, hogyan készíthetik el otthon a kedvenc ázsiai ételeit. Lépésről lépésre elmagyarázza, hogyan lehet gyorsan és egyszerűen megfőzni egy finom fogást. Minden alkalommal más konyha kerül bemutatásra. Vajon épp indiai, japán, kínai, thaiföldi vagy esetleg koreai konyha lesz terítéken? A receptek mindegyike után megnyalják majd mind a tíz ujjukat. Jó étvágyat!
Eveline dél-koreai ételeket főz. Kalbit, azaz marhabordát, és tteokbokkit, egy fűszeres rizsételt.
Eveline japán ételeket főz. Tempura garnélarákot perillalevélben, és donburit, egy japán poké bowlt.
Eveline Guus Meeuwisszel főz. Iberico bordát és gombával töltött gombócot szarvasgombás mártással.
Eveline ismét koreai ételeket főz. Samgyeopsatl, sült sertéshasaalját, és bibimbapot, kevert rizst.
Eveline ma kínait főz. Rou jia mót, egy kínai hamburgert, és rizspudingot készít.
Ma Eveline édes wontontont készít kumkvat-öntettel, és laksát, egy szingapúri curryt.
Eveline indonéziait főz. Frikandel djagoenget, kukoricalepényt, és pisang gorenget, sült banánt.
Eveline-nek Merel Westrik segít, kínai tavaszi tekercseket és fűszeres mapo tofut készítenek.