Hős6os: A sorozat
Hiro és Baymax barátaikkal, Wasabival, Mézvirággal, Go Góval és Freddel együtt alkotják a legendás szuperhőscsapatot, a Hős6ost, és megvédik a várost a tudós gonosztevőktől.
Folytatódnak Hiro, a 14 éves műszaki csodagyerek és együttérző, csúcskategóriás robotja, Baymax kalandjai. Mintha nem lenne elég, hogy újfiúként bizonyítania kell a neves San Fransokió-i Műszaki Egyetemen, az igazi kihívások a sulin kívül várnak rá. Hiro és Baymax barátaikkal, Wasabival, Mézvirággal, Go Góval és Freddel együtt alkotják a legendás szuperhőscsapatot, a Hős6ost. Megvédik a várost a különféle tudós gonosztevőktől, akik káoszt és zűrzavart szeretnének kelteni.