PJ Masks (Shorts)
A Pizsihősök csapata készen áll a város védelmére! Együttes erővel és a képességeik felhasználásával Owlette, Gekkó és Catboy bármilyen fenyegetéssel szembe tudnak nézni, ami az útjukba kerül.