A kis kedvencek titkos élete 2.-ben folytatódik Max (Patton Oswalt), Gidget (Jenny Slate), Snowball (Kevin Hart) és csapatuk története, miközben új kalandokba keveredve le kell győzniük saját bátortalanságukat. Ismerd meg, mit éreznek kedvenceid, hogyan kötődnek egymáshoz és az őket szerető családhoz – és tudd meg, mit csinálnak olyankor, amikor te nem vagy otthon!