Defektes derbi
Cedric the Entertainer játssza Nate Johnson szerepét, aki három fegyelmezetlen gyermekével és elégedetlen feleségével útnak indul az ország másik végén lévő Missouriban tartandó éves családi összejövetelre.
A biztosítási ügynök (Cedric the Entertainer) –összemelegszik gyerekeivel és elhidegült feleségével az országot átszelő, balszerencsés úton, miközben egy összejövetelre tartanak, ahol meg kell küzdenie önelégült bátyjával az „év családja” címért.