felnőtté válás, vígjáték
Amikor az eminens gimnazista úgy dönt, országos körútra indul, hogy kiválassza a számára legmegfelelőbb főiskolát, aggodalmaskodó apja is vele tart, hogy a helyes útra terelgesse.
Az ambiciózus és magabiztos Melanie Porter (Raven-Symone) már alig várja, hogy megtehesse első lépését a függetlensége felé egy csajos utazással, amelynek során feltérképezi a főiskolákat. Ám minden megváltozik, amikor túlzottan is aggodalmaskodó apja (Martin Lawrence) ragaszkodik ahhoz, hogy elkísérje útjára, mire Melanie álomutazása hirtelen rémálomszerű fordulatot vesz. Csatolják be a biztonsági öveket, mert egy megállíthatatlan, harsány, őrületes kaland részesei lehetnek.