XL szerelem
Egy nagyszájú, feltörekvő divattervező küzdelme, hogy szerelmet és elfogadást találjon egy „dögös” cicababákkal teli világban.
A fergeteges Mo’Nique főszereplésével, Jazmin Biltmore egy nagyszájú, feltörekvő divattervező a Phat Girlz című filmben, amely egy merész vígjáték két frusztrált, túlsúlyos nőről, akiknek rögeszméje a súlyuk, miközben küzdenek, hogy szerelmet és elfogadást találjanak egy „dögös” cicababákkal teli világban. A Phat Girlz meglepő fordulatot vesz, amikor a nők találkoznak álmaik férfijaival, akik olyan kultúrából jönnek, ahol minél nagyobb a méret, annál jobb.