I Superbiker 4 - The War for Four
Mark Sloper egész estés dokumentumfilmje, Murray Walker legendás narrációjával, végigkalauzol a 2013-as Brit Superbike szezon izgalmain. Shane Byrne és Ryuichi Kiyonari látványos párharcot vívnak a sport történetének első négyszeres bajnoki címéért.