dokumentumfilmek, sport
Vajon a 2015-ös brit Superbike bajnokság alapján zajló, adrenalinnal dúsított, két-kerekű motorkerékpáros túraversenyen győzhet-e Shane „Shakey” Byrne, vagy az ausztrál szupermotoros, Joshua „Bad Boy” Brookes az útját állja?