I Superbiker 3 - Day of Reckoning
A címvédő Tommy Hill kemény kihívással néz szembe: meg kell védenie bajnoki címét. A korábbi MotoGP-sztár Shane „Shakey” Byrne, az ausztrál Josh Brookes és a feltörekvő brit tehetség, Alex Lowes szorosan a nyomában lohol ebben az óriási tétre menő szezonban.