haverfilm, vígjáték
Egy 24 órás időszak alatt egy nő újra találkozik régi szerelmével az esküvője előtt, egy férfi végre megismeri online kiszemeltjét, míg egy műkincscsempész kulcsfontosságú húsvéti tojás szállítmánnyal küzd. Ezek az összefonódó történetek a szerelem, a vágy és a váratlan kihívások témáit járják körül – épp mielőtt elérkezik a hétfő.