L'eroe
Giorgio egy középszerű riporter, akinek a karrierje teljesen megrekedt. Épp a kirúgás szélére kerül, amikor egy helyi üzletember unokaöccsének sokkoló elrablása hozza el számára a nagy lehetőséget. Fejest ugrik az ügybe, abban bízva, hogy ez a történet végre hőssé teheti.