Little Fan
A „Little Fan” egy kis asztali ventilátor megható története, aki játékosan fedezi fel a környezetét. Egy forró napon unatkozni kezd: szeretné felkavarni a port, és érezni, hogy él. Rátalál egy törékeny origami darura – a találkozás váratlan érzelmeket ébreszt, és gyengéd kötelék kialakulásához vezet. Költői mese a barátságról, az elválásról és az életút csendes elfogadásáról.