Der kleine Vogel und das Blatt
Egyetlen sárga levél lóg a csupasz ágon. Egy szélfúvás átrepíti a fehér téli erdőn keresztül. Az izgatott Kismadár lélegzetelállító repülésre indul. Az árnyékban bújó vad vörös róka a pofája szélét nyalogatva várakozik.