Phineas és Ferb – A film: Candace az univerzum ellen
Miután ismételten nem sikerült kikészítenie mókára vágyó testvéreit, Phineast és Ferbet, a hosszan tűrő Candace úgy érzi, az univerzum ellene van. Amikor Candace-t elrabolják az idegenek, egy távoli, idegesítő kistestvérektől mentes bolygóra bukkan, ahol megmentőként imádják! Eközben Phineas és Ferb elindulnak a galaxison át, hogy visszahozzák Candace-t, miközben feltárják az idegenek baljós titkait.
Miután ismételten nem sikerült kikészítenie mókára vágyó testvéreit, Phineast és Ferbet, a hosszan tűrő Candace úgy érzi, az univerzum ellene van. Amikor Candace-t elrabolják az idegenek, egy távoli, idegesítő kistestvérektől mentes bolygóra bukkan, ahol megmentőként imádják! Vajon megtalálja végre utópiáját? Eközben Phineas és Ferb elindulnak a galaxison át, hogy visszahozzák Candace-t, miközben feltárják az idegenek baljós titkait. Régóta várt visszatérés a szeretett franchise-hoz – PHINEAS ÉS FERB, A FILM: CANDACE AZ UNIVERZUM ELLEN egy epikus kaland, tele vidámsággal és szeretettel.