Phineas és Ferb - A Marvel küldetés
A három állam és a világ sorsa múlik K ügynök és Danville legdinamikusabb duójának együttműködésén. A fantasztikus, egész estés kalandban hozzájuk szegődik társként a Marvel legnagyszerűbb szuperhősei közül négy: Vasember, Hulk, Thor és Pókember.