Katica és Fekete Macska kalandjai a világ körül: Egyesült Hősök
Az amerikai-francia közös barátság hete alkalmából, Marinette osztálya New Yorkba utazik, a szuperhősök városába. Egyedül Adrien nem mehet, mert az apja nem engedi el őt.