Az akciócsoport 2: A bosszú ideje
Az akciócsoport egykori legendájának, Niels Cartier-nek végre sikerül a rablóbanda nyomára bukkannia, amely a felesége nyolc évvel korábbi haláláért felelős. A megállításukhoz meglepő társat kell választania: Charlotte-Serge-et, a tizennégy éves lányát, aki még az apjánál is nagyobb fenegyerek.
Az akciócsoport egykori legendája, a durva és szokatlan módszereiről ismert Niels Cartier otthagyta a rendőrséget, miután a felesége egy félresikerült akció során életét vesztette. Amikor nyolc évvel később újra felbukkan a feleségét megölő rablóbanda, Niels bosszút esküszik, és nem hagyja, hogy bárki is az útjába álljon. A sikerhez egy ütős csapatra van szüksége, ezért összefog a belevaló tizennégy éves lányával, Charlotte-Serge-zsel.