Védelmi zóna
A Nemzetbiztonsági Hivatal tisztjét, Greget azzal bízzák meg, hogy hamis személyazonossággal beszivárogjon egy Védelmi Zónába. Ott ismerkedik meg Myriammel, egy környezetvédelmi aktivistával. Tizennyolc hónappal később Greg visszatér a Zónába hivatalos ügyben és megtalálja Myriamet, akinek gyereke van. A munkahelyi ambíciói és a bimbózó szerelem között őrlődve Gregnek döntést kell hoznia, ami mindent megváltoztathat. Fogytán az idő, és hamarosan minden eltűnik.