Le site "Le Corbusier" de Firminy
Firminy városa Franciaországban Le Corbusier építészeti víziójáról tanúskodik, egyetlen komplexumba egyesítve kultúrát, sportot és vallást. Ez a dokumentumfilm feltárja a négy fő épület, köztük az ikonikus templom és a stadion történetét, melyek együtt Európa legnagyobb Le Corbusier-gyűjteményét alkotják, és a 20. századi építészeti innováció sarokkövét képezik.