T'es pas bien là ?
Vivian Bruchez síelő és barátai egy kivételes télen a meredek lejtőkön vágnak neki a síelésnek. A korábban járhatatlan útvonalak valósággá válnak, ha a képességek, a tapasztalat és a körülmények összhangba kerülnek. Élje át az 50 fokos lejtő izgalmát, és készüljön fel az első kanyarra. Csak keveseknek adatott meg, hogy eligazodjanak ebben az élére állított világban.