Little Grey Wolfy. Fall Travelers
Beköszönt az ősz, és a kis szürke farkas arra vágyik, hogy a madarakkal együtt elmenekülhessen a havas tél elől. Csak annyi a probléma, hogy neki nincsenek szárnyai, amivel elrepülhetne. Ám a képzelőereje a segítségére siet. Farkas és a barátai egy száguldó kis repülőgépen emelkednek magasra az égen, gyorsabban, mint a madarak, remélve, hogy időben elérik céljukat.