Hidden Heart
Három brit nő tradicionális muszlim háttérrel szerelemre lel a hitén kívül, ami mély személyes konfliktushoz vezet. Történeteik érzékenyen mutatják be a küzdelmet, ahogy megpróbálnak egyensúlyt találni a modern szerelem és a hagyományok között. Szembe kell nézniük a megbélyegzés lehetőségével, miközben a kortárs társadalomban manővereznek a kulturális integráció és az örökségük között.