Az igazság megszállottja
A tulsai „igazságíró”, Lee Raybon, állandóan bajba keveredik, miközben megszállottan keresi az igazságot.
„Az igazság megszállottja” Lee Raybon vakmerő kalandjait követi nyomon. Raybon, aki önmagát csak „a tulsai igazságíró”-nak hívja, megszállottan kutatja az igazságot, ám ez a szenvedélye folyton bajba sodorja. Bár nem idealista, Leenek eltökélt szándéka leleplezni a korrupciót és felszínre hozni a város mocskos kis titkait, még akkor is, ha ez meglehetősen kockázatos. Legutóbbi, a befolyásos Washberg családról szóló riportjának megjelenése után azonban a család egyik tagja, Dale Washberg gyanús körülmények között öngyilkos lesz, amiből Raybon arra következtet, hogy beletenyerelt valamibe. A halott által hátrahagyott nyomokat követve rájön, hogy a gyászoló özvegy, Betty Jo illetlenül közeli viszonyban van néhai férje bátyjával, de hatalmas erők mozdulnak meg azért, hogy Lee ennél többet ne deríthessen ki...