Low Life
1977-ben olyan pletykák kaptak szárnyra, hogy egy kínai birodalmi kereskedőhajó roncsait megtalálták a koreai partoknál. A meggazdagodás reményében Gvánszok és Hidong elindul, hogy felkutassa az elveszett kincset.
1977-ben, amikor a koreai átlagemberek a túlélésért küzdöttek, olyan pletykák kaptak szárnyra, hogy egy kínai birodalmi kereskedőhajó roncsait megtalálták a koreai partoknál. A meggazdagodás reményében Gvánszok és Hidong elindul, hogy felkutassa a tengerben rejlő kincset.
Gvánszokot és Hidongot megbízzák egy kincs felkutatásával Korea partjainál, ezért elmennek Mokpóba.
Gvánszok és Hidong rááll, hogy a kincskeresés erejéig egyesítsék erőiket Kim professzorral.
Az edények vizsgálata után Dzsungszuk biztos az értékükben, és a banda megkezdi első merülését.
Kim professzor megjelenik puszani bandájával, és ellopja a zsákmányt. Honggi üldözőbe veszi.