Remco, egy tehetséges 12 éves focista arról álmodozik, hogy egyszer a holland válogatottban játszik majd. Édesapja, Erik a legnagyobb rajongója, míg édesanyja, Sylvia a futballközpontú háztartásukat irányítja. Azonban beüt tragédia amikor Remco megsérül, Erik pedig szívrohamot kap.