Margaret Thatcher: The Iron Lady
Margaret Thatcher szerény hátteréből érkezett és átküzdötte magát a Konzervatív párt elitjének szexista előítéletein és a brit választók szkepticizmusán, hogy ő legyen legnagyobb brit miniszterelnök Winston Churchill óta.