Madu
Lagos utcáin gyakorolt mezítláb, majd Anglia neves színpadán lépett fel. A film a 12 éves Anthony Madu történetét mutatja be, aki otthagyja nigériai otthonát, hogy a világ egyik legelőkelőbb balettintézetében, tanuljon. Története a bátorságról, fejlődésről, rendkvüli akadályok leküzdésről valamint egy olyan váratlan bonyodalomról szól, mely veszélybe sodorja álmai elérését és beilleszkedését az új világba.
Lagos utcáin gyakorolt mezítláb, majd Anglia neves színpadán lépett fel. A film a 12 éves Anthony Madu történetét mutatja be, aki otthagyja nigériai otthonát, hogy a világ egyik legelőkelőbb balettintézetében, az Elmhurst Balettiskolában tanuljon. Anthony, aki korábban szinte sosem hagyta el szülővárosát egy idegen és új világba csöppen, ahol legmerészebb álma hirtelen elérhető közelségbe kerülnek. Története a bátorságról, fejlődésről, rendkvüli akadályok leküzdésről valamint egy olyan váratlan bonyodalomról szól, mely veszélybe sodorja álmai elérését és beilleszkedését az új világba. A Madu egy magával ragadó és érzelmekkel átszőtt film, amely mindannyiunkat megérint.