Felnőtté válás
A Brie Larson és a Culture House által készített Felnőtté válás egy innovatív hibrid dokusorozat, ami a kamaszkor kihívásait, diadalait és bonyodalmait tárja fel tíz lenyűgöző felnőtté válási történeten keresztül. A Felnőtté válás narratív, kísérleti és dokumentációs filmkészítést alkalmaz, hogy a 18-22 év közötti kiválasztott egyént kövesse, miközben ők elmesélik a történetüket.
A Brie Larson és a Culture House által készített Felnőtté válás egy innovatív hibrid dokusorozat, ami a kamaszkor kihívásait, diadalait és bonyodalmait tárja fel tíz lenyűgöző felnőtté válási történeten keresztül. A sorozat narratív, kísérleti és dokumentációs filmkészítést alkalmaz, hogy a 18-22 év közötti kiválasztott egyént kövesse, miközben ők elmesélik a történetüket. A megélt élmények széles skáláját jelenítik meg, érzelmileg erőteljes elbeszéléseket nyújtva a közönségnek, amelyek lebilincselő képet adnak a tinédzserkorról és a sokféle társadalmi, családi és belső akadályról, amelyekkel a fiatalok szembesülnek az önfelfedezés és elfogadás felé vezető úton. Minden 30 perces epizódban egy fiatal vagy „hős” és az ő felnőtté válási tapasztalata szerepel. Minden epizódot egy mélyen személyes interjú fog át, ami lehetővé teszi hőseink számára, hogy végigvezessenek minket gyerekkoruktól a kamaszéveikig. Az interjúk mellett kreatív eljátszott jelenetek segítenek életre kelteni jelentősebb fordulópontjaikat.
Vanessa közösséget talál magabiztos fekete nők között, és inspirációt kap a pszichológiatanulásra.
Clare és Isabel története barátságukról és szenvedélyükről szól, hogy szolgálják a közösségüket.
Amiri epizódja egy fekete férfi útját követi nyomon a bátorságért, hogy azért szeressék, aki ő.
Emily története kreatív fogyatékos személyek számára platform építésének tapasztalatát mutatja be.
Sage egy 20 éves afro-latin művész és szervező, aki megtalálja identitását transz nőként.
David egy fiatal férfi Kaliforniából, aki a költészet felfedezésével lépett ki a komfortzónájából.
Sofia története korlátokat ledöntő útját vázolja fel a STEM-ben fekete női programozóként.
Alex története abban mélyed el, hogyan küzdött meg a depresszióval felsős és gimis évei alatt.
Gavin leküzdi a fiatalon hajléktalanná válás nehézségeit, és ösztöndíjat nyer ápolói tanulmányaihoz.