For People in Trouble
Jenny és Paul egy kocsmában találkoznak, és hamar egymásba szeretnek. Bimbózó kapcsolatuk egy széteső világban bontakozik ki: Jenny radikalizálódik, Európa jobbra tolódik, és statárium lép érvénybe.