Wild Boar: The Comeback
A film a vaddisznók visszatérését vizsgálja, amit egykor a vasfüggöny akadályozott meg, de most a nyugat-európai könnyű tápláléknak köszönhetően egyre szaporodnak. A film bemutatja intelligenciájukat és alkalmazkodóképességüket, amint az Alpok lábánál táplálkozik, miközben elkerüli a vadászokat. Noha egyesek modern pestisnek tartják, most a vaddisznót aranyos és intelligens túlélőként láthatjuk.