Tűzszekerek
Két nagyon különböző brit sportoló útja a dicsőség felé az 1924-es párizsi olimpián személyes problémák és társadalmi nyomás közepette.
A legjobb filmnek járón kívül három további Oscar-díjat bezsebelő, nemzetközileg díjazott film két brit rövidtávfutó valós történetét idézi fel, akik mindketten az 1924-es párizsi olimpiai játékok aranyérméért küzdenek. Harold Abrahams, az eltökélt, zsidó származású sportoló a személyes hírnévért és az előítéletek legyőzéséért fut, riválisa, Eric Liddell, a hitbuzgó skót hittérítő pedig Isten dicsőségéért versenyez.