dráma, thriller
Az ambiciózus újságírónő, Eva megkapja élete lehetőségét: riportot készíthet Brüsszel problémás negyedeiről. Vezetője Lahbib, egy rátermett helyi, aki lenyűgözi a nőt. Ahogy Eva egyre mélyebbre ás, felkavarja a csatorna állóvizét, különösen a sztárbemondóét, aki fenyegetést lát törekvéseiben.