dráma, bűnügyek
Az amszterdami bűnöző Ronnie túlél egy merényletet, míg egy hallgatag angolai menekült a kitoloncolással kell szembe néznie. Életük összefonódik egy depressziós testőrrel, egy pincérrel, akinek beteg a macskája és egy gyászoló házaspárral, kölcsönös támogatást nyújtva egymásnak a nehézségek közepette.